24 aug. 2010

Ni är mina hjältar!

Jag vill, från djupet av mitt hjärta tacka för alla fina kommentarer, alla hejarop och alla lycka till inför min “viktresa”! Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag blir av att veta att ni hejar och tror på mig!

Jag tvekade faktiskt länge om jag överhuvudtaget skulle nämna detta i bloggen, eller egentligen om jag skulle lägga ner den helt då! Men efter lite övertalning av Sara så bestämde jag mig och nu inser jag att jag gjorde rätt! Att skriva om och vara öppen med min resa är nog det smartaste jag kan göra!

Att veta att jag har stöd, bollplank och människor runt omkring som tror att jag kan och tror att jag ska fixa detta betyder enormt! Så stort stort TACK! Jag skulle vilja krama om varenda en av er personligen men innan vi ses får jag kramas genom cyberrymden!

STORT STORT TACK ALLA!!!

img_0264

Jag och Lotta kramas under Blogger Bootcamp!

Inga kommentarer: