17 okt. 2009

Tillbaka upp mot ytan!

Hej alla snälla vänner!

Som ni har förstått har denna blogg varit lite vilande en liten stund. Detta beror på ett privat elände jag har gått igenom och man kan väll säga att jag har varit nere på havets botten men har nu vänt uppåt igen och ser ljuset ovanför vattenytan på min väg uppåt. Så med små steg ska jag tillbaka till vardagen och det vanliga igen och då är den här bloggen en viktig del"!

Så, utöver det det tråkiga som har hänt, har det hänt lite annat me! Jag har tränat en gång på två veckor (uruselt) har firat min mors sambos födelsedag och åkt finlandsbåt och rock kryssning!

På min mors sambos födelsedagsmiddag träffade jag denna bloggkändis!

DSC00838Som ni alla ser så är det ingen mindre än Miss Agda och då kan man undra vad hon gjorde där? Men det e faktiskt så att hennes sambo råkar vara min mammas sambos son! Vi snackar “jag mötte Lassie” här alltså!

DSC00845Å så va det alltså rock kryssning och undertecknad va väll inte helt nykter kan man säga. Men vi hade i alla fall trevligt och kalasade långt in på småtimmarna!

Nu ska jag ta tag i mitt liv och mitt hem. Det e fantastiskt hur mycket jag har struntat i just det när jag varit nere på botten, så mitt hem behöver en ordentlig omgång! Och tillslut vill jag skänka en tacksamhetens tanke till alla vänner som jag vet har tänkt och hört av sig till mig. Stora kramar till alla, ni vet vilka ni är!

8 kommentarer:

Miss Agda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Träningsglädje sa...

kanske inte nykter, men väldigt fin. kram! :)

Helena sa...

Coolt! :)

Ingela sa...

Men vad kul! Hoppas du kommer må bättre i fortsättningen!

Mikkan sa...

Nämen oh gosh, vilken sammanträffande! Skönt att du är påväg upp till ytan igen!

Lotta sa...

Välkommen "hem"! Du har varit saknad!!

Åsa sa...

Vilket härligt sammanträffande. Kul att du är tillbaka fina Pernilla. Hoppas att vi sitter på en cykel bredvind varandra snart igen. STOR KRAM

Magdalena sa...

Välkommen åter, hopaps allt är bättre nu. Kul att du är nästan släkt med MissAgda!