27 okt. 2009

Återhämtningsträning!

Så har jag tagit ordentligt tag i min återhämtning efter helgen! Först såg jag till att äta ordentligt (och i söndags allt jag kom åt) och idag har jag gått på Sats Flow för att sträcka ut ryggen och känna att benen lever! Det e inte ofta man får kramp i låren av sådan här träning, men idag så lyckades jag med detta!

random13

Trots att jag än inte kan stå i Hunden, vilket idag faktiskt hade varit mer än nödvändigt, så lyckades jag få ut hela ryggen med hjälp av både Barnet och en variant av Hunden fast med underarmarna i golvet i stället för händerna! Vi får se hur det känns i morgon, men jag hoppas att rörligheten i alla fall kommer tillbaka!

Ja just det, jag har hittat massor med intressanta blåmärken på min kropp med! Hur många som helst faktiskt, men det bjuder jag på! Nu återstår bara att våga sig upp på en spinningcykel igen, kanske kanske sker detta redan i morgon!

Inga kommentarer: