4 juli 2007

Bröst och träningsverk

Det va länge sen det hände, men idag känns det kalas!

Träningsverk

Idag har jag en skön träningsverk i mina ben efter gårdagens spinning! Det händer inte så ofta nu för tiden att jag får just träningsverk efter spinningen (vissa säger att man inte bör få det, andra säger tvärt om, jag säger ibland) men idag mina vänner bränner det skönt i baksida lår och rumpa! Tror det beror på den enormt långa och mastodånt sega backen som vi fick ta oss igenom under gårdagens pass! Sen kan det även va så att min koncentration på tekniken börjar ge resultat och att jag använder benen rätt, vem vet?


Gammal tradition

Idag har jag faktiskt kört styrketräning på lunchen! Det va ett tag sen, men gårdagens ryggträning gav mersmak så idag körde jag igenom bröstmusklerna. Det visade sig att jag tappat något mer i bröstmuskel regionen än ryggen för när jag använde de gamla vikterna tog det stopp bra mycket tidigare än sist! Men det är väll bara att jobba på så kommer det nog tillbaka lite snabbare än sist (hoppas jag).



Ikväll står ett spinningpass inplannerat så jag återkommer efter det!

Inga kommentarer: