21 juli 2007

Min beskärda del av gud!

Du ska inte tro det blir sommar...

Barndop
Idag har jag varit på barndop och således fått min beskärda del av Gud för i år. Lilla Linus fick sitt namn i Mälarhöjdens kyrka och jag satt i bänken tilsammans med alla andra som ville vara med och titta på. Vi skrålade till Idas sommarvisa och Tryggare kan ingen vara, vi tittade storögt på Linus när han skrattandes fick vatten på sitt huvud och tittade konstigt på prästen när hon lyfte upp honom och sist men inte minst, vi fick kyrk kaffe och goda beskvier. Således har den här dagen inte varit någon lågkalori dag precis. Men jag tog mig en prommenad hem från Mälarhöjden, så det så!

Å för att fortsätta på den inslagna vägen och eftersom jag inte kunde äta av smörgåstårtan idag, den såg helt fantastik ut, så bestämde jag mig för att äta rabarberpaj till middag, gjord utan laktos. Behöver jag säga att det va gott? Men nu e jag så där löjligt mätt!

Fredagsträning
Igår körde jag Spinning/Core på Zenit efter jobbet. Det va ett tag sen jag körde core, men det gick bättre än vad jag trodde och träningsverken är inte allt för jävlig idag. Innan passet hann jag även med ett pass för benen. Fram och bak, in och utsida samt rumpan fick sig en omgång dom sent skall glömma!

Inga kommentarer: