26 juli 2007

Ute på en "pall" med kaffe!

Ibland har man det bara för bra!

Lunchträning
Idag har jag utnyttjat att det är lungt på jobbet, idag har jag tränat på lunchen! Körde ett spinning/core pass men innan dess lite bröst i gymet och belönade mig själv med en sallad i solen efteråt tillsammans med katten!

Träningen idag gick väll så där, det kändes segt och jobbigt, precis som att man inte fick kontakt med musklerna som skulle jobba och när man väl fick det fanns det ingenting att ta i med. Jag vet att sånna här dagar kommer, men det e lika trist varje gång dom gör det. Jag vet också att det bara kan ta en dag så har man samma endorfin rus känsla igen. Men jag kan inte låta bli att deppa åtminstånne lite!

Date med syster
Ikväll skall jag dock liva upp stämningen lite eftersom jag har bestämt med min syster att vi skall ses! Det är alltid lika kul att träffa syster yster och få ett par timmars skitprat med varandra! Sen att både hennes och mina vänner brukar höja ett varnande finger eftersom dom vet att vi kan hålla på allt för länge och hitta på allt för mycket bus, bjuder vi båda två på!

Jag, A och en röd Cadilac
I helgen skall jag åka med min kompis A hem till hennes föräldrar i Dalarna. Vi skall vara med på en tjejcruusing (eller vad man nu skall kalla det) med hennes mamma och syster och nån till som jag inte vet ven det är. I paketet ingår att ha tidsenliga kläder (1956 tror jag) , hår och stil samt att vi skall åka A:s mamma och pappas röda Cadilac. Jag lovar att detta skall förevigas och jag lovar att jag skall dela med mig av det!

Inga kommentarer: