8 maj 2007

Nu är det gjort, jag har tagit första klivet efter mitt mer eller mindre icke frivilliga avbrott i tränandet! Va nere på lunchen och körde ryggen HÅRT! Men sitter här och förundras över hur mycket man tappar på så lite tid! Det sägs ju att om man håller upp en vecka så tar det två att komma tillbaka. Detta kan defenitivt bekreftas efter ett par veckors uppehåll under exempelvis semestern!

Ikväll blir det tyvärr ingen spinning eller annan cardio träning. Jag skall ju på lgh visning! Ser fram emot det faktiskt. Brukar inte gilla att springa på visningar, men idag skall det bli kul! Kanske för att jag hemskt gärna vill ha en ny lägenhet, eller så är det som Hanna sa, det står PEEEEEEERNILLA på bilderna!

1 kommentar:

Puma sa...

Usch då. Sådant där vetande vill jag inte låtsas veta om!! :-) Var lägenheten fin?