7 maj 2007

Brum brum!

Min mage är kass! Vi pratar riktigt kass! Jag har stängt dörren till mitt lilla, men ack så stökiga kontor eftersom jag har väderspänningar hela tiden och det mina vänner luktar inte hallon! Jag är även uppsvullen i magen som om jag vore i 8e månaden och känner mig allmänt Urk! Detta beror troligtvis på att undertecknad åt en Sandys Submarine igår och det va visst keso i den. Hur dum får man bli?

Men detta gör inte så mycket. Jag trodde jag skulle på lgh visning ikväll och således inte skulle hinna till gymet innan (och efteråt kan ni glömma, då e jag hungrig dvs grinig). Men eftersom jag hade tittat tokfel och insåg precis att visningen va i morgon, så kan jag ju faktiskt träna efter jobbet. Ingen skada är skedd, spinningskorna är nerpackade och ryggen skall få va den tål!

Heja regnet!

Inga kommentarer: