14 maj 2007

Byta morgon mot kväll

Utebliven morgonspinning blev kvällsaktivitet!

Den här måndagseftermiddagen spenderades på S.A.T.S vid Stureplan i dess spinningsal. 55 blåa minuter av lagom lugnt, men för det inte lätta minuter på spinningcykeln. Jag har äntligen hittat ett pass som kan mätas med morgonpasset på måndagas mornar. Annars så har jag, sen jag lurades upp just en måndgagsmorgon, tyckt att det har varit veckans roligaste pass. Men som sagt va, nu har jag hittat ett helt OK alternativ.

Nu undrar säkert vän av ordning varför jag inte har tränat på morrnarna på ett tag. Mest beror det så klart på mig själv, men jag erkänner, jag har olidligt svårt att ta mig upp ur sängen 04:45 om jag inte vet att någon väntar på mig. Däremot, vet jag att någon väntar, är det inga som helst problem (nå ja, men ni fattar)!

Plannerad prommenad
Idag har jag även bokat prommenad och fika med en annan "träningsidiot" på söndag. Det skall bli fantastiskt kul att tjattra en stund, utbyta ideér och erfarenheter! Nu hoppas vi bara att vädergudarna är med oss och är dom inte det, måste tjejer få fika i alla fall, så det så!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag önskar att jag kunde.....träna på mornarna igen! :)