31 juli 2009

Semesterdrömmar!

Jag förbereder mig för semester här på jobbet, jag städar skrivbordet, mailar utestående frågor, sätter mailen på semester med mera med mera! Men det är inte detta skall handla om utan vad som har hänt sen sist!

Rally i Rättvik
I helgen som var befann jag mig som sagt i Rättvik och Dala Järna, hemma hos vännen A:s föräldrar. Tjej rallyt eller Classic Lady som det egentligen heter, går av stapeln varje år och består endast av tjejer (tanter/damer) och dess bilar och grejen är att man skall vara klädd i enlighet med bilens år. Eftersom vi åkte en röd Cadillac (Coupe De Ville) från 54 så var det alltså det som styrde vår utstyrsel!

Handen!
Så kommer vi till följetången om högerhanden! Nu har jag tagit bort alla stygn men fått ytterligare ett bakslag nämligen en infekterad hand. Jag äter således antibiotika och har om möjligt ännu ondare eller i alla fall är ännu mer öm i handflatan på högerhanden!

image-upload-95-738347 
Semesterdrömmar
Nu sitter jag alltså på slutspurten innan semestern slår till. Jag har inga andra planer än att vara ledig under min semester, göra vad som faller mig in och vila upp mig. Det är sällan som min kropp och framförallt min knopp har längtat så intensivt efter semester som den gör nu och jag ska ge de både det dom behöver, dvs vila!

Idag på lunchen övade jag på semesterkänslan!20090731021Jag ska medge att jag ser ganska plågad ut på bilden, men jag lovar, det kan inte vara mer fel. Jag hade bara solen i ögonen och det är ju inte ett dugg plågsamt!

Inga kommentarer: