16 juli 2009

Nina ni nannananna, ni nanni nanni na….

Dagens boktips är….

20090716012

Ni kanske inte är så många som kommer ihåg barnprogrammet “Dagens boktips” med mannen i den regnbågsfärgade soffan som tipsade om böcker.  Jag är dock så gammal att jag kommer ihåg honom och därför lånar jag hans “signatur”!

Jag har precis läst ut boken på bilden dvs Thomas Bodströms senaste mordgåta. Har man inget att läsa i hängmattan kan jag rekommendera denna, lagom lättläst ni vet!

Nästa bok i högen är Illusionen om Gud, då måste jag nog va lite mer vaken skulle jag tro!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Tack för tipset! Jag kan rekommendera alla böcker av Jeffery Deaver, om man gillar deckare. Han är outstanding! :)

Härlig träningsblogg du har.

Elin sa...

Tack för gratulationen!

Åh, då vet du också hur segt det är att vilja träna men inte kunna....hoppas du snart kan komma igång igen. :-)