1 juli 2009

Äntligen har jag något kul att berätta!

Ja jädrar i min lilla låda, äntligen händer det något! Tänk att ett litet telefonsamtal kan förändra förutsättningarna!

I morse ringde jag alltså återigen till Fruängens läkarhus för att kontrollera om dom fått in min remis. Samtidigt, i en annan telefon, ringde en läkarsekreterare och försökte få tag i mig. Man hade fått in ett återbud och hon undrade om jag inte kunde komma redan idag. Självklart svarade jag och åkte bort till Fruängen.

Träffade en snäll läkare sim pillade, kände, muttrade, kände lite till och konstaterade att jo du Svensson, operation blir det allt och hipp som happ stod jag där med en tid för operation nästa onsdag!

3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

yes yes yes!!!

Lotta sa...

ÄNTLIGEN! :) Grattis till op-tiden!

Em Löfgren sa...

åh så skönt!! härligt!! snart är du back in busniess, or snarare back in the gym =)