6 okt. 2010

Cirkelträning idag igen!

Idag fick jag leka lite instruktör inne i Itrim cirkeln då jag hade lovat min vän J att visa henne hur maskinerna fungerade! Men det gjorde jag gärna och med nöje! Å att sedan ha sällskap under träningspasset är ju heller inte fel! Inte för att vi pratade så mycket när vi tränade, men efteråt hade vi tid för lite skitprat!

Idag va det dock inte lika “lätt” som i måndags, men det va verkligen inte tungt som det va för en vecka sedan! Och jag har faktiskt blivit starkare! 3 armhävningar på tårna  och 10 på knä utan att bli helt slut och “krokodil plankor” på tårna är beviset för det! Klart jag kan bli mycket mycket starkare, men små steg framåt och jag är snart där me!

På tal om plankor och båtar, nu måste jag verkligen fundera ut och leta rätt på bra magövningar! Så har du något bästa tips att ge, kommentera gärna och hjälp mig!

Nu ska jag bara ta tag i mitt gående! Tyvärr får jag fruktansvärt ont i höften om jag går för snabbt och för lång tid. Det kanske är dags att ta tag i det och gå till den där naprapaten jag funderat på så länge!

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Gå till Naprapathögskolan. Jag brukar gå dit och då har man råd att gå ofta om man behöver det, kostar bara 170kr per behandling och det finns många som är duktiga där. Hittar du en som är bra så fortsätt att gå till samma.
Du, jag skulle också gärna vilja testa iTrims cirkelträning nån gång snart! Fast jag kanske inte är helt potentiell kund till de nu när jag är höggravid...?

Kram

Ps: Vi fick idag veta att det ligger en 2,6kg lillgrabb i magen -han e stor nu :)