25 okt. 2010

Tusen tack!

Först av allt! Tack tack tack för alla fina kommentarer! Jag känner mig verkligen lyckligt lottad för alla fina och uppmuntrande ord! Så från djupet av mitt hjärta, TACK!

hjärta med hand

Så har helgen gått över till vardag igen och jag sitter åter på jobbet med en kopp kaffe på bordet! Vad skulle en kontorsråtta göra utan kaffe? Troligtvis somna över tangentbordet!

Den här veckans 3 första dagar kommer att gå åt till jobb, jobb jobb och troligtvis inte en gnutta träning! Jag skall nämligen vara ledig både torsdag och fredag samt att det är en stor inlämning på fredag, så allt som skall göras måste jag få till under 3 dagar!

På torsdag blir det dock både träning och “6-veckors samtal” på Itrim! Då skall vi/jag lägga ut planen för de följande 6 veckorna, motiveras mot nya höjder och få en eller flera sparkar där bak!

Jag skall även göra om mitt så kallade konditionstest och se om jag har förbättrat mig där. Dock kan denna punkt bli lite av ett problem då min naprapat vänligt men bestämt har avrådigt mig från att gå och framförallt gå snabbt!

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Jobbigt med mycket jobb, men väldigt trevligt med en långhelg sedan!!

Och du får verkligen resultat i ditt förändringsprojekt, vännen! Det MÄRKS på bilderna.

Du förresten, det vore intressant om du ville berätta om ditt naprapatexperiment -vad gör de egentligen? Hur ofta går du dit osv?
Om du vill alltså.

Kramar