29 mars 2010

Så va man sparkad in i en ny vecka igen!

Oj oj oj, det går verkligen fort när man har roligt! Återigen måndag och återigen en vecka framför oss!

Helgen har gått i det onyttiga tecknet, precis som planerat! Jag har åkt finlandsbåt, ätit godis, druckit färgglada drinkar och skrattat ikapp med vänner och andra jag inte känner!

Det tråkiga är att jag även fått med mig en tå som just nu uppvisar en palett av färger och gör förbannat ont. Stortån på vänster fot har fått sig en ordentlig känga!

blå tå

Bilden gör den dock inte rättvisa då den inte visar den fina färgskalan ordentligt, men jag kan meddela att den går från gult och blått, till grönt och lite rött! Men det största problemet är trots allt att den gör förbaskat ont hela tiden!

Så någon tokträning, vilken va planerad, blir det nog inte tal om idag i alla fall! Vi får se hur det känns i morgon!

Inga kommentarer: