18 aug. 2008

Tjoho, jag är tillbaka

Verkligheten kallar, jag är tillbaka!

Semestern är slut och verkligheten har börjat kalla på uppmärksamheten. Jag är tillbaka till jobbet och till bloggen igen! Jag har även skaffat mig skydd för min trilskande handled både för jobb och till träning, så nu finns det inga undanflykter längre, nu gäller det bara att se framåt!

Under min semester så har jag knappt tittat på en dator, allt för att vila min handled. Jag har på grund av detta inte heller läst några av Era bloggar! Så snälla, har det hänt nått interessant eller spännande får ni uppdattera mig *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra! Även Ciz the Miz är tillbaka. Jag har gjort det förr å jag ska göra det igen! Preggoflobbet ska bort bort bort och till jul ska jag va schnyggare än nånsin'! Börjar med en mjukstart och 30 min morgonspinning i morgon!