21 aug. 2008

Dagar läggs till veckor som blir månader och år!

Oj oj oj vad tiden går fort, det är redan torsdag, snart e det fredag och sen e det helg! Dagar läggs till dagar och bildar veckor som snart både blir månader och år. Jag måste tänka så, jag måste se denna frustrerande "vila" i perspektiv och inse att om jag bara tränar med förnuftet nu, kommer jag att kunna träna med vilja och glädje lite längre fram.

Jag måste även konstatera att min uppsvullna kropp gör nytta för min hand (jag äter kortison, det e ingen rolig historia det) och jag måste se det som en "piss i Missisippi" i jämförelse med livet i stort! Men det är frustrerande!

Jag har däremot bestämt mig för att göra det jag kan nu! Jag har köpt biljett till Pumas tåg och jag ska lösa ut den på måndag! Den här veckan har jag dock plockat bort det onödiga sockret i från min semesterdiet, men nästa vecka blir det strikt och ordentligt på matfronten igen! Och i ärlighetens namn längtar jag efter det, hur tokigt det än kan låta.

Träningsplaner
Ja jag har faktiskt lite träningsplaner med även fast dom är vaga. Men jag ska träna med förnuftet! Jag ska sluta om det gör ont och jag måste tänka noga efter vad jag gör på gymet. Men jag ska göra ett vackert försök, jag måste göra ett försök! I mitt huvud kan det i alla fall inte bli sämre!

Sen har jag en fråga, är det någon som gått på paset Powerfit på World Class? Vad e det för nått?

1 kommentar: