22 dec. 2008

Godis är gott och godare blir det om man gör den själv!

Det bakas och stökas i itt kök trots eller därför att jag fortfarande har bedövande träningsvärk i armarna efter fredagens rökar-pass!

Knäck, kola och rocky road
Leila e en hejjare på choklad och jag försöker just nu efterapa henne så mycket jag kan! I kylen ligger just nu nogatgodisar som är färdiga och rocky road som ska bli färdiga inom kort. I morgon ska jag ge mig på det alltid så svåra knäckbaket samt baka lite saffransbullar med knorr! Har man lovat att fixa gottat till julafton så har man!

I övrigt har jag träffat H, A och A på stan idag, aggerat lite tomte, jobbat, druckit kaffe och bott i min telefonlur! Jag har även ojjat mig över allt folk på stan och i min stilla undran funderat på vad i all världen alla dessa människor ska och har handlat.

Tillsist bjuder jag på en träningsbild från i fredags som inte alls har med detta inlägg att göra, men den får vara med i alla fall!

2 kommentarer:

Puma sa...

härligt med träningsvärk

Anonym sa...

ah, regeringsgatans klättervägg har man spanat på ett antal gånger! Jag har oxå grym träningsvärk. Känns utmärkt så här i juletider!