29 mars 2007

Torsdag

Idag va det dax för armarna! Den här veckan blir således inte alls som planneringen ser ut (vilket ni kanske ser) utan lite omstruktureringar. Jag skall försöka prova mig fram föra att kunna vara så fräch som möjligt i de musklerna som skall användas.

Armar va det ja! Biceps fick smaka på sittande hantelcurl och hammercurl i CC med rep, triceps fick sig en omgång med Frenchpress med z stång, omvända pushdowns och drag över huvudet i CC med rep. Allting avslutades med 2*30 sekunder för vardera muskel i "skak maskinen" eftersom träningen skedde på jobbets gym, så nu bränner det härligt i musklerna!

Jag fixade faktiskt till lite PB:n idag så jag känner mig mer än nöjd *ler glatt* Fick även kommentaren att det "såg bra ut" när jag tog i (och även svor) som mest i hantelcurlen, så nått borde jag ju göra rätt! *Skrattar*

För övrigt så rullar dagen på som den ska! Det är sol ute och varmt för att vara mars! Satt i solen en sväng på lunchen och njöt med en kaffekopp i handen! *mysigt*

Nu är det snart mat igen! Kroppen har vant sig med 6 mål om dagen så jag är som ett barn och vill äta var tredje timme :)

Inga kommentarer: