28 mars 2007

Hittils denna vecka har varit både av det bra och det dåliga slaget! Måndagens morgonspinning blev av intet då det va tillräckligt svårt att gå upp "en timme tidigare" på grund av sommartiden! Istället blev det ett styrkepass på jobbets gym under lunchen. Framsida ben och axlar. För benen körde jag knäböj i smith, bensparkar och benpressar för axlarna blev det baksida axel med hantlar, axelpressar, lyft till hakan samt flyes med hantlar. Jag kan meddela att den sista övningen svider som bara den!

Tisdagens träning blev för ryggen på gymet. Chins i maskin (med minusvikt), sittande rodd, hantel rodd, stående rodd samt lastdrag med brett grepp framför huvudet.

Idag (onsdag) blev det morgonträning, Spinning/Core, 30 minuter vardera! Trött va man, men den obetalbara känslan efteråt är svår att toppa! Det är tur att jag har en träningskompis som "drar" upp mig ur sängen så jag kommer iväg!

Inga kommentarer: