30 mars 2007

Bröstmuskeln, den eviga svarta lådan!

Ett av mina mål är att kunna göra 10 armhävningar på tårna, men för det behövs det bröstmuskler.

Frustrerad träning

Varför, varför, varför är det så svårt för mig att träna bröst? Jag förstår verkligen inte vad jag gör för fel! Tcker jag använder mig av låga vikter för att få in tekniken, men ändå kopplar jag in axelpartiet med resultatet att det inte alls känns som det ska! Det skulle ta mig tusan vara värt att skaffa sig en PT bara för att få ordning på den här evinnerliga musklen! *grrrrr*

Sånna här saker kan göra mig fantastiskt irriterad! Jag VET ju hur man i teorin skall gå till väga, men när det kommer till praktik så verkar det som att det låser sig och jag får verkligen inte till det! Är det någon som läser detta och har några handfasta tips, tveka inte hör av Er! Jag behöver verkligen all hjälp jag kan få!

Vad jag försökte mig på vad bänk (det enda som gick hyfsat), korsdrag i CC, flyes med hantlar och bröst press med hantlar (har ingen bröstpress maskin på jobbets gym). Jag la även till PeckDeck maskinen bara för att i alla fall känna något litet! *mutter*

Inga kommentarer: