27 juni 2007

Helan går och andra visor

Nu är midsommarhelgen defenitivt över och nu väntar ett par "slit veckor" innan semestern börjar! För mig exakt 5½ vecka och således är det alltså precis lika länge tills jag skall visa mig i bikini på stranden! Alltså, fom nu fram till semestern är det hårda bud, bra träning och framförallt minimalt med alkohol som gäller även fast det kan vara helt fantastiskt att sitta på uteservering med en kall i handen, så går det faktiskt lika bra med jouce, eller hur!

Eftermiddag och morgon!
Igår (tisdag) körde jag ett blått pass på eftermiddagen på Zenit och i morse kom jag faktitskt upp ur sängen i tid och hann med att svettas på Apollos cykelpass i morse! Ja, det är det passet som jag fler än en gång har skrivit om här, och ja det är minst lika jobbigt varje gång!

Ingen styrketräning
Ni som har följt den här bloggen har säkert märkt att det har vaarit minimalt eller rättare sagt ingen styrketräning för mig de senaste veckorna. Jag har inget bra svar på varför, förutom att tid och energi har gått åt till annat! Jag tänker dock ge mig det och vara glad och stolt över att jag tar mig till gymet även fast solen skiner och himlen är blå istället för att ha dåligt samvete över det som inte blir! Så det så!

Födelsedagar
I måndags firade jag min lillasyster och idag skall jag fira min farmor. Så nu har jag och min syster ett svår nöt att knäcka vad gäller födelsedagspresent till farmor. Vad köper man till en dam som har allt? Inte en skål till i alla fall!

Syster va däremot mycket lättare att handla till då jag visste att hon ville ha en Yoga DVD och det va precis det hon fick!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.