28 juni 2007

Förena nytta med nöje!

Det är alltid kul när man kan förena nyta med nöje som idag när jag lunch shoppade och inmundigade den samma med en kollega i Mörby! Visst visst, det är ännu bättre att förena lunch träning och mat, men man kan inte alltid få allt!

Rea
Som ni säkert vet är det full rulle på Rean just nu! Idag efter jobbet, men innan träningen, tänkte jag svänga förbi NK:s underklädesavdelning och se om dom har något för lilla mig. Jag måste helt enkelt ha en ny, det finns inga undanflyckter längre, nu e det dax! Men jag skall väll villigt erkänna att jag tycker illa om att prova just BH och Bikini! Man e ju inte vacker i provhytterna precis *grrrr*

På lunchen fick jag i alla fall tag på en billig (men icke rea) topp på Hennes. Tyvärr va den gröna varianten slut i min storlek, så det fick bli en svart/grå istället. Så nu hoppas jag för allt vad jag är värd att mitt paket från HM vill dyka ner i brevlådan (jaja, utlämningslappen då) så blir det här så bra så bra!

Pulsspinning
Ikväll har jag bokat in mig på Pulsspinning på Zenit! Det ser jag fram emot efter gårdagens enormt goda men inte allt för nyttiga smörgåstårta hos farmor, samt lillasysters fantastiska chokladkaka! Många kallorier blev det ;)

Inga kommentarer: