30 jan. 2008

Onsdagen närmar sig sitt slut

Snart är äntligen denna dag över, dagen då allt gått fel!

Middag och bebisar!
Idag fick jag middag av min kära syster! Hon gjorde hel kykling i ugn med örter och rotsaker, allt placerat i en gryta! Det doftade helt fantastiskt och smakade precis lika gott!

Till efterätt och förätt fick jag snusa på lilla Elmer, 3 månader! En glad, men tung liten kille som mest tyckte livet va roligt och sina händer var interessanta! Tänk att upptäcka att man har händer, lite ballt är det!

På vägen till syster yster fick jag även tillfälle att prata med min super träningskompis Puma! Eftersom hon har befunnit sig i Kanada ett par dagar så har vi ju varken setts, pratats eller tränat ihop på massor av dagar, så det va kul att få snicksnacka en stund! Sen har vi även lagt en lös liten plan för nästa vecka! Mycket inspirerande!

Tokdag
Annars har dagen varit tokigt blä! Inte nog med att jag har slagit i tårna, telefonen på jobbet fastnat i kontorsstolen, ramlat ner i golvet och dött mitt under ett viktigt samtal med mera, med mera! Så har, som jag sa innan, allt annat även blivit fel. Men nu har jag haft en sån dag, så i morgon måste det helt klart bli bättre (för sämre kan det ju inte bli)!

God natt på er önskar "Superbloggaren"

Inga kommentarer: