25 jan. 2008

På bild i tidningen, igen!

Den här veckan har kanske inte varit så händelserik som jag velat rent träningsmässigt, dock har det hänt andra saker!

Jag i pressen!
Först kom tidningen Fitness Magazine ut, som jag redan har skrivit om, med mig i fyrfärgstryck på glansigt papper!

Jag i Fitness Magazine

Och så idag så kom nästa artikel, den häg gången i TäbyDanderyd tidningen! Artikeln handlade om fenomenet bloggande i allmänhet och träningsbloggandet i synnerhet!

Jag i TäbyDanderyd Tidningen

Lite konstigt är det att se sig själv i tidningen, det är ju ingenting jag är van vid! Men å andra sidan så är det väldigt roligt! Och om nu jag, en gammal tjockis och soffpotatis, kan få en endaste liten människa att ta tag i sitt välmående genom att prata om det jag har gjort, då är det värt det! Sen att mitt aldeles egna ego får sig en skjuts i rätt rätt riktning är ingenting jag hymlar med. För visst är det kul att få va lite "kändis" för en dag *fnissar*

1 kommentar:

Puma sa...

bilden ser ju bra ut i danderydstidningen också ju!!!! :-) du får rama in dem!