17 jan. 2008

Vilodag och väntan

Har jag sagt förut att jag inte är bra på att vänta? Om inte, jag är inge bra på att vänta! Jag nästan hatar att vänta precis lika mycket som jag hatar att komma försent! Jag brukar kalla mig själv för tidsfachist (hmm stavning... jaja) eftersom jag nästan alltid är på tok för tidigt till alla mina möten, privata som proffesionella! Men när man är tidig, så måste man vanligtvis vänta, så det blir lite kollision där som ni förstår!

Men, idag väntar jag! Jag väntar på att Puma skall höra av sig, jag väntar på att klockan ska bli 4, jag väntar på att jag får komma hem och förhoppningsvis hitta något roligt på hallgolvet! Jag väntar *trummar på skrivbordet* och tycker illa om det!

3 kommentarer:

Puma sa...

jag hör av mig nu. men jag har inte fått nåt än... hur ska du klara av att både vila OCH vänta??

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Jag vet inte.. oerhört opraktiskt att vila och vänta sammtidigt! Gahhhhh slå nått i huvudet på mig så jag vaknar upp när det händer nått *skrattar*

Pernilla "Nilla" Svensson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.