10 jan. 2008

Det man inte har i huvudet....

Hmmm glömde visst!

City shopping
... eller nej det va ju det det inte blev, förutom mat från T-Jarlen då förståss. Men jag kom hem med en ny dosa från banken, vilket faktiskt va det viktiga!

Ja va även på NKs rea på träningskläder, men det fanns liksom inget som föll mig riktigt i smaken. Kanske ett par knäkorta Nike byxor i löparmodell, men då saknade dom dragkedja i benet, vilket jag gärna vill ha. Å jo, det fanns lite toppar, men inte den sport-bh:n jag så väldigt mycket behöver. Så det slutade med att jag inte kom hem med nånting alls.

Å sen, ja sen glömde jag resten, jag gick helt enkelt åt fel håll, hamnade nere vid Östermalm, handlade och åkte hem utan hårfärg och det där pysslet som saknas!

Luchdate
Nå väl, nu har jag i alla fall lagat matlåda till mig och syster yseter i morgon. Vi har nämligen lunchdate och eftersom vår matsal har mycket att önska, blev det helt sonika matlådor. Storasyster bjuder på kyckling faitas, men i pitabröd, med sallad och avokado. Jag hoppas syster blir nöjd!

2 kommentarer:

Puma sa...

men du sparade i alla fall pengar på ickeshoppingen!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

mmm fast det va ju inte de som va meningen... jajaja det finns en helg oxå *skrattar*