1 feb. 2008

Kinkig och hängig!

Tung i huvudet, tung i kroppen

Tomt med träningsinlägg
Tycker ni att det är tunt med inlägg om träning i denna träningsblogg? Det tycker jag, men det har sina förklaringar! Frk Svensson har nämligen, som rätt många just nu tror jag, drabbats av en elak bacill vilket gör att jag är tung i huvudet, ont i halsen, ont i kroppen och allmänt hängig. Därav håller jag mig lite lugn!

Däremot kan jag förstå varför allt gick åt h-vete här om dagen, det va nog bacillen som ville visa sig på ett ypperst elakt sätt!

Tandläkaren
I brist på träningsrapport kan jag dock lämna en tandläkar rapport! Jag har idag varit på detta vidriga och läskiga ställe som kallas tandläkaren! Ja, jag tycker verkligen inte om tandläkare och det jag tycker e värst är ljudet! Jag gråter som en 3 åring och är allmänt löjlig när jag går dit. Nu mer går jag till en mottagning som är specialicerade på sånna som mig dvs tandläkar rädda!

Den uppmärksamme, som har läst den här bloggen en stund, har sett att jag aldrig ler på kort. Det beror på att jag har världens fulaste och vad än värre, halva framtänder som jag gör allt för att dölja. Men idag har jag byggt upp dom en aning i väntan på den nya tandläkar reformen som skall komma 1 juli. Därefter skall jag göra 4 stycken kronor på framtänderna i överkäken för en eländes massa pengar! Men efter de kommer jag att le som aldrig förr!

4 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Krya på dig :)

Anonym sa...

då e vi suka båda två.

min nos rinner, det susar i öronen som jag står på en alptopp i storm. hubudet är tjockt ( ingen felstavning) och rösten är borta för länge sen...jag är superduperjätteförkyld

Karin sa...

Krya på dig Nilla! Skönt att du går till en _snäll_ tandläkare. Jag är också lite rädd för dem där, är väl sånt som sitter i sen man var liten och hade en "elak" tandläkare..hehe.
Tror du du blir frisk till på måndag kanske? =)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Tack alla! Jag SKA bli frisk tills på måndag, gärna innan om jag får betämma! Nu ska jag dricka C-vitaminer och knapra Esberitox!