8 jan. 2008

Bra uppfinningar!

Det finns en hel del bra uppfinningar som man har nytta av här i livet, sen finns det sånt som man undrar varför i hela världen någon har funderat ut och framförallt låtit tillverka!


Fiffiga saker när det gäller träning är enligt mig:
  • Vattenflaskan, tänk att behöva springa ut varje gång man blev törstig på ett träningspass?
  • Pulsklockan, pulsbasserad träning e finfina grejjer, synd bara att min är sönder
  • Mp3 spelaren, liten manick som låter mycket. Används med fördel till spännande ljudböcker på tråkiga löpband (som jag går på).
  • Träningsdagboken, hur skulle jag annars komma ihåg allt jag har och ska göra?
  • Hårguminsnoddar alt. hårband, jag och mitt hårband e kompisar, blir ledsen om jag glömmer det!

Andra fiffiga saker tycker jag är:

  • Väckarklockan, kanske inte världens roligaste pryl, men utan den skulle jag aldrig komma upp till morgonträningen?
  • Datorn, utan den hade jag inte suttit här!
  • Linser, utan dom blir allt suddigt
  • Kylskåpet, var skulle annars all nyttig mat förvaras
  • Ångkokare, smart makapär det där!
  • Med mera, med mera....

Å det smartaste i bloggvärlden e just nu Bloggkoll som talar om för en när det hänt något på någon av sina favorit bloggar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vännen,, det är ju givet att du får det *s*
Gulligt att du skrev så.. kram och tack för att du läser om mitt meningslösa liv

Anonym sa...

Vilken typ av ångkokare har du? Märke? Är du helt nöjd med den? Funderar på att köpa en då huset vi lånar under 3 månader har en trasig :( ugn