11 jan. 2008

Lunchbesök av syster!

Nu har jag och syster yster pratat skit och ätit lunch under en otroligt trevlig trekvart. Det är fånigt sällan vi äter lunch ihop, med tanke på att vi jobbar på samma ställe och nu mer till och med under samma paraply rent organissatoriskt! Nu ser jag dock fram emot att få lunch av syster, eftersom det var jag som hade fixat lådorna tills idag. *skrattar*

Fredag eftermiddag
Eftersom jag nu fick lunch kamrat så hann jag inte träna på lunchen idag, vilket var plannerat. Dock kommer jag att ta igen detta vid 16 tiden eftersom jag kan gå ifrån jobbet redan halv fyra idag och spinningen tillsammans med Puma inte startar för änns klockan 17.30. Således har jag ca 1½ timme jag behöver slå ihjäl och vad passar bättre än att slå ihjäl dom på gymet!

Idag väntar ett helkroppspass som brukar ta ca en timme! Perfekt helt enkelt!

3 kommentarer:

Em Löfgren sa...

låter som en härlig dag, en härlig lunch, och en kommande härlig afton! =)

Puma sa...

jag som tänkt döda tiden med lite fönstershopping. nu fick jag dåligt samvete. borde också träna lite styrka...

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Tihiii... jooo jag hade me tänkt döda tiden med fösntershopping... men så kom syster.. å ja resten e historia *skrattar*