29 jan. 2008

Tisdag 29/1

Morgonstund har guld i mun, om man bara tar sig upp!

Morgonspinning!
Jajjemensan, som ni redan förstått kom jag upp i morse! Jag va kanske inte pigg, men jag var glad och jag var där! Ja, på spinningen med Terese alltså! Backar, backar, lite intervaller och så backar igen! Ett underbart sätt att starta dagen på!

Klassen va nästan helt full, vilket var roligt! MEN jag kan inte låta bli att bli irriterad över folk som inte kan sluta prata när klassen börjar! För mig är det viktigt att hitta fokus, jag blundar och stänger av. När det då är männsikor som inte kan hålla snattran blir jag galen! Nå väl, nu ska jag sluta klaga så mycket, har ju lovat att låta bli, men jag blir ju så irriterad *s*

I övrigt tyckte jag att det var både kul och jobbigt, men framförallt så va det otroligt skönt att sitta på en riktig spinningcykel som också kändes som en. En cykel där man kände att man fick driv men framförallt som jag kunde ställa in som jag ville! Underbart helt enkelt!

Klippet
Nu sitter jag på jobbets kontrosstol för första gången idag, med en stor kopp kaffe i handen. Har varit i Kista på möte hela förmiddagen, men har nu återvänt till gamla kända marker! Så nu ska jag se till att få lite gjort, för när klockan slår fyra är det jag som skall ta mig till Stureplan för det stora klippet *skrattar*! Eller så blir det kanske inte så stort, men dock ändå väldigt välbehövligt för nu är jag trött på min risbuske till hår!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh, visst är det irriterande! Trots tereses kommentar om att det var läge att sluta prata med grannen, forsatte pladdret. Nästan spöstraff på sånt. Haha... Annars var det ett riktigt bra pass!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Japp! Håller med du! Nästan så att det är spöstraff på sådant!
Mmm mycket bra pass, lite synd att det bara är 45 min bara eftersom Terese:s 55 minuterspass är ännu lite vassare tycker jag! *ler*

Så, du va alltså där!?? Då får du ta och säga hej nästa gång *s* Ja jo, det tycker jag *flinar* Jag e inte så sur som jag kan se ut på morrnarna, bara trött!

Anonym sa...

Hej!

Kolla gärna in min sida www.traningsblogg.com