17 jan. 2008

Samtal med en journalist

Anna, en reporeter i farten!

Nyss hemkommen från Mörby Centrum där jag efter jobbet idag har träffat Anna som jobbar som reporter på TäbyDanderyds tidning. Vi har pratat om bloggandet i allmänhet och träningsbloggandet i synnerhet! Vi har pratat om varför man bloggar, varför det är kul med bloggar och vad man kan få för possetiva effekter av det! Vi har även pratat om träning, mat och kontakter genom bloggen!

Detta samtal skall leda till en artikel i deras tema bilaga om träning, där jag och den här bloggen alltså skall vara med! Anna visste inte riktigt när bilagan skulle komma ut, men hon trodde att det skulle ske nästa fredag!

PS. Är det någon som fått nya Fitness Magazine hem i brevlådan idag?

4 kommentarer:

Puma sa...

Ska bli spännande att se... och läsa framförallt

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Du får texten så fot jag har den i min mail!

Terese sa...

nix inte än. men jag ser med spänning fram emot den :-)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Terese: Jag me... ser fram emot den! Jag vill ha den NU! *Skrattar*