6 jan. 2008

Såg ni på tv idag, såg ni Kalla?


Man kan inte annat än bli förbluffad över detta. Jag är vanligtvis inte så begajstrad i längdskidor, visst jag brukar se det, men absolut inte följa det slaviskt. Men idag satt jag och troligtvis halva Sveriges befolkning och tittade storögt på när denna 20 åring först tappade sekunder för att sedan bemästra en SVART skidbacke, men då inte nerför utan uppför! När hon sen gick om finskan skrek jag rakt ut där jag satt ensam i soffan och jag tror faktiskt att det kom en tår i ögat. Starkt är väll ett svagt ord, men starkt va det! Huua huua!
Skäris
Efter att ha lugnat ner mig lite, fått i mig lite lätt lunch, begav jag mig till Skärholmen. Jag var på jakt efter en brödform och kom hem med både en sådan, en ny stekpanna och lite annat smått och gott. Nu står det hemknådat bröd och jäser första varvet i köket och snart börjar det stora matlåde fixandet för veckan som kommer, för i morgon e det vardag igen och då behövs det matlådor till jobbet!

Inga kommentarer: