22 jan. 2008

Lilla Pappa

Tisdag, snart har halva veckan redan gått och man undrar var tiden egentligen tar vägen, tiden och därmed mitt liv. Är det meningen att det skall gå så här fort?

Min lilla pappa
Igårkväll firade jag alltså min lilla far och hanns födelsedag! Pappa blev 64 år gammal och bjöd på smörgåstårta, vin, kaffe och vanlig tårta. Gott som i smaskens, men tyvärr kunde jag inte äta så mycket eftersom det fanns laktos i allt som serverades! Men jag smakade som den goda dotter jag är *s*

Tyvärr tänkte jag mig inte riktigt för och drack således kaffe allt för sent på kvällen. Jag börjar ju bli så gammal att kaffe efter en viss tid gör att jag inte kan sova på natten. Så sent om sider somnade jag väll vid 2 tiden i natt. Detta resulterade så klart att jag var mer död än levande i morse när klockan ringde!

Styrketräning
Nu skall jag ta igen för förlorad gymtid, nu väntar hantlarna på mig nere på gymet. På återseende efter passet!

Inga kommentarer: