7 jan. 2008

Mådag 7/1

Åter till vardagen, åter till rutinerna!

Styrketeräning
Då var det första luchpasset för året avklarat! Som vanligt befann jag mig på jobbets gym och som vanligt inledde jag passet med rehabilitering för foten vilket görs på en sån skak maskin! Detta beroende på att mina små, små muskler i foten måste tränas upp, vilket lättast görs på en sådan. Jag vill samtidigt poängtera att jag egentligen inte är possetiv till denna trend av skak maskiner i styrketränings syfte, men som rehabilitering fungerar det perfekt!

Efter detta gick jag över till vanlig gammal hederlig styrketräning och fukuserade mig på överkroppen! Det hela gick väldigt bra, men jag kommer med största sannorlikhet att ha väldigt ont i musklerna i morgon. Jag känner nämligen redan nu hur dom skriker lite åt mig!

Inga kommentarer: