13 jan. 2008

Söndag 13/1 - en dag av mirakel!

Idag tog jag med mig vänninan A hem till familjen S och hälsade på, eller egentligen mötte vi upp dom i Kista efter att kompisen Ludde hade varit på bio för första gången i sitt treåriga liv! Att umgås med en treåring är ungefär som ett svettigt spinningpass, tänk om man hade hälften av hanns energi! Kul va det i alla fall, trots att den egna viljan är enorm och att han har ärft mammas brist på tålamod ;) Middag, ett glas rött, kaffe, Wii spel, skitprat har förgyllt min eftermiddag och kväll! Det är så synd att H bor på helt andra sidan stan och att vi träffas så sällan! L leker kuragömma i soffan!

Försendad julklapp
Jag fick även min försenade julklapp idag. Jag undrar om man börjar bli gammal när man får "mirakelkrämen" av sin kompis? *skrattar* Men efter att ha konsulterat H, som redan nu använder den, så ska den hjälpa! Så nu har jag smörjt in ansiktet och väntar med spänning på miraklet!

Mirakelkrämen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag säger så här.
JAg får visa leg på bolaget och det är 5 år sedan jag fyllde 20!
//Hanna

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hahah! Jag väntar med spänning här... men än har det inte hänt nått *asg*

Anonym sa...

Jag fick visa leg på nyårsafton på systemet, å jag e 31. :) Men det gör jag så gärna. Eller så är de ironiska när de frågar?? Har jag inte tänkt på förrän nu..oj!