2 feb. 2008

14 timmars sömn!

Jo då, det börjar rätta till sig!

Sömn
Det enda som verkar hjälpa mig när jag e kinig och hängig är sömn! I natt har jag sovit 14 timmar pluss 2 timmar mitt på dagen och jo, det börjar verkligen rätta till sig nu! Känner att det tunga i huvudet sagta men säkert börjar släppa och att jag återigen börjar bli mitt vanliga jag igen! Återigen kan jag fastslå att sömn är det bästa receptet på en tillfrisknad Nilla!

Lördag kväll!
Ikväll ska jag faktiskt besöka stadens gator, dock väldigt sparsamt och lungt! Men jag känner att jag måste se lite folk, lite andra människor än de jag ser på gymet och jobbet! Här hemma ser jag bara katten och människorna på TV och missförstå mig inte, jag trivs i mitt eget sällskap. MEN ibland blir jag lite galen om jag inte får se andra människor röra på sig och faktiskt konstatera att det finns ett liv utanför hemmets lugna vrå! Så ikväll ska jag och A gå och ta oss en öl och prata skit en stund och titta på människor! Det ska bli otroligt trevligt!

I morgon ska jag göra som Pia har förespråkat så många gånger, jag ska gå iväg och köra ett lätt och kort återhämtningspass på gymet. Kolla hur kroppen mår, men inte för att ta ut den utan bara se hur den har återhämtat sig. Allt för att jag på måndag skall kunna köra på som vanligt igen! Jag längtar redan!

3 kommentarer:

Marica sa...

Hej du !
Äter du och tränar nu som det sas i Fitness???

www.metrobloggen.se/chokladtraning

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Svarat i din blogg mi's mirakel!

Anonym sa...

Jajjemen tjejen! Här ska kikas på folk och känna att något annat än jobbet, sängen och soffan existerar :D. Ses sen