11 feb. 2008

Han som tror han styr i mitt hem!

Tänkte att det va dax att presentera mannen i mitt liv! Han är envis, pratig, sover gärna länge på morgonen, säger åt mig när jag skall gå och lägga mig, om han e hemma då och inte ute och jagar brudar förståss, genom att ställa sig i dörren till vardagsrummet och yla! Han försöker styra och ställa så gott han kan här hemma men framförallt kan han varken damsuga, laga mat eller fälla ner toalocket efter sig.


Killen jag pratar om heter Cosmos och fyller 5 den 21 juni! Han e en speciell kille som inte vill bli kelad med om han själv inte vill, han gillar skor och fötter samt mat som kommer från havet! Men tycker inte om vatten och kött! En annan egenhet han har är att han äter upp min överblivna sallad om den står framme på bordet efter middagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, det låter väldigt likt han som styr mitt hem, min är dock dubbelt så gammal. :D