18 feb. 2008

Jobb istället för shopping

Inte fan blev det något IKEA idag, det blev jobb! Klockan är snart åtta och jag sitter fortfarande med jobbet framför näsan. Jag har dock bytt min kontorsstol mot mitt eget köksbord och detta beroende på att magen kurrade oroväckande samt att hjärnan slutade fungera i birst på kohlhydrater och energi!

Jag tror faktiskt jag ska sluta skriva om mina "efter jobbet" planer om dom INTE handlar om träning, eftersom det verkar som att så fort jag skriver om dom här, kommer något annat emellan och vanligtvis verkar det vara jobb! Idag sitter jag med serviceleveransprocesser som skall bygga på ISO 20000 och det är ungefär här jag kollrar bort mig.

Nu, kaffe (trots den sena timmen) sen läsa och förhoppningsvis innan midnatt natti natt för i morgon ska jag cykla med Terese!

4 kommentarer:

Puma sa...

ikea lät som ett roligare alternativ men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. ha så kul imorgon bitt - hälsa terese från mig!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja du, IKEA hade varit ett roligare alternativ.. men men, det står väll kvar *s*
Klart jag hälsar Terese, så ses vi i morgon kväll!

Anonym sa...

Såg hos Therese att du har bokat in Apollos schlagerpass. Jag är oxå bokad - ska bli hur kul som helst :)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Susanne! Ha, klart jag bokade mig *skrattar*
Då blir vi tre som kan skråla tillsammans *fnissar*! Va roligt!