15 feb. 2008

Fredag, utan träningsväska!

Inte utan min träningsväska heter det ju, men idag ligger det ingaträningskäder i den!

Vila och kalas!
Äntligen fredag, ja idag är det faktiskt befogat att säga så! Äntligen fredag och äntligen vilodag! Idag har jag nämligen åkt till jobbet helt utan träningskläder nerpackade i väskan utan edast med min stora bag som dagen till ära innehåller sminkväska och lite annat piff! Efter jobbet väntar nämligen ett litet tjej kalas hemma hos He-Lo i hennes (och sambons och sonens) nya bo! Det ska bli väldans trevligt kan jag lova och jag ser fram emot en kväll med vitt vin, snittar och fnitter!

Men först ska jag jobba undan dagen! Lönekörnings fredag innebär att jag skall ta ett antal chefer i örat, jag ska se till att få iväg allt som har väntat på att bli ivägskickat och jag har en 493 sidig bok om "Pratkisk IT-rätt för sjukvården" som ligger och värmer mitt nystädade skrivbord! Boken måste läsas eftersom det kommer en ny lag som kommer att ställa till det för mig i min vardag här på jobbet *sliter mitt hår*!

Tränignsverk
Efter gårdagens danspass känns det i min bakdel kan jag meddela! Sätta sig är lite klurigt, ställa sig upp ännu värre! Men jag är fortfarande stolt över mig själv att jag faktiskt masade mig dit igår! Mmm bra e jag allt och njuter därmed av min träningsverk. Dock njuter jag inte lika mycket av min värkande mage och min eländiga fot idag! Foten gillade nog inte min språngmarch på löpbandet igår, tyvärr! Men det som inte dödar härdar heter det ju, så jag härdar ut!

Blogger Boot-Camp
Nu har mailet kommit med deltagarlista och träningsupplägg å allt annat kul inför vårens coolaste tr'äningshelg! Jag vill tacka Softy som ordnar allt detta, du e super duper tjejen! Nu får det snart bli vår så vi kan träna, garva, äta och umgås i en helg tjejer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig fredag och helg!