6 feb. 2008

Body Balnce!

Nu är ordningen återställd, jag kom hem senare än vanligt!

Body Balance
Ikväll besökte jag återigen Body Balance klassen på SATS Stureplan och avslutade alltså dagen på samma ställe som jag började den! Återigen fick jag det bevisat för mig att jag e vig som ett kylskåp ungefär och att den styrkan jag trodde jag hade i magen kanske inte är så bra i alla fall! MEN, det gick bättre idag, faktiskt! Jag kom lite längre ner i krigarpossitionen och orkade lite lite mer när man plågar magen! Detta alltså trots att jag körde Core i morse!

Sen är jag självklart usel när det kommer till balansen och dom där vridningarna runt sin egen kropp... nä jag e tyst!


Det absolut bästa med hela klassen e de sista minuterna med total avslappning. Att koncentrera sig på att just släppa alla spänningar och inte flyga iväg i tankarna utan parkera dom på ett helt avslappnat ställe. Jag tror det är som "hon där framme" sa idag, detta kan faktiskt vara det svåraste på hela klassen! Men lyckas man blir stunden underbar!


Middag och bakning

Nu har jag fått i mig kvällens middag som bestod i Kebab kryddad köttfärs i pitabörd, med sallad och tsatziki på mitt sätt med både avokado istället för yogurt! Mums fillibabba!

Har även rört ihop ett blåbärsbröd som står i ugnen och håller på att bli klart. Såg en bild på Hälsobloggen och hittade receptet på Nlife! Det skall jag avnjuta till kvällsmål tillsammans med det nyinköpta "Godnatt te:et" utan koffein i (för jo, vanligt te har även de koffein i sig oftast). Jag dricker egentligen inte te, tycker det smakar skunk, men jag kan heller inte dricka kaffe på kvällen, för då kan jag inte sova! Å eftersom jag inte hittade koffeinfritt kaffe idag, så fick det bli det här!

Undran

Du Puman, ska du träna på kvällen eller på lunchen i morrn och vilka skor ska jag packa ner (om det blir kvällsträning då rå)?

Bilden är lånad från www.stadium.se

3 kommentarer:

Puma sa...

Frågan är besvarad! På telefonen! :-)

Det skönaste på bikram yogan var också avslappningen så jag vet vad du pratar om - och jag håller med!!!!

Puma sa...

vad kuuuul det ska bli!!!!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja puma, det ska bli SÅ kul!
Brödet smakade OK, om man bara kom igenom skorpan *s* men jag tror hur jag skall lösa det till nästa gång (för en repris kommer det att bli!) och te:et, nja... inte e det kaffe inte *s* Ska köpa nyponsoppa i morrn *s'