10 feb. 2008

Söndag med stort S

Vila va det och det är precis det jag har gjort idag!

Söndag
Vila idag, vila inför en späckad träningsvecka och jag har vilat med stort V. Jag har inte nämligen inte gjort ett vättigt tag idag utan mest suttit i soffan och kollat på sport! Skidskytte, längdskidor, utförsåkning, hocky och Susanna Kallur! Oj va den tjejen sprang *s*

Jag har även lagat matlådor till veckan som nu står i köket och svalnar av! Det är skönt att ha det gjort och man slipper tänka så mycket över vad man skall stoppa i munnen under dagen!

Veckan som varit!
Trots att jag va sjuk i början av veckan, så är jag nöjd över det jag presterat. Core, rörlghet, styrka, spinning och dans har kryddat min tillvaro och 6 pass blev det tillslut! *klappar mig själv på axeln över en fullgod träningsvecka*

Men nu är det dax att se framåt mot en ny vecka och nya tag. Så här i planneringsstadiet ser det ut att bli mycket roligt! Det ska cyklas med Pia och Terese, det ska dansas och det skall övas rörlighet. Jag ska även försöka hinna med att prova lite rumpträning på World Class och så ska jag åka en sväng till Solarieholmarna! Hur jag ska hinna jobba vet jag inte, men det får väll gå det med *s*

Blogger Bootcamp

Även jag är anmäld till Softys fantastiska initiativ i början av maj! Kul, roligt och tokigt! Men framförallt väldigt insprirerande! Jag hoppas bara att min fot klarar av att springa när vi kommer dit, i alla fall några hundra meter! Det gäller att slita på med den tråkiga rehabträningen fram till dess!

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

vad kul att du kommer!!! =)