21 feb. 2008

... en riktig blogg?!?!?

Nyårslöftena, dom är sega iår!

Morgonen efter...
Det känns bra idag, dagen efter monsterspinningen! Benen e lite lagom möra, jag har lite ont i ryggslutet men annars mår jag kalas! Om det beror på det lyckade tokeriet igår vet jag inte, men jag går runt och småler idag! Jag hoppas att det håller i sig hela långa dagen!

Angående gårdagens 75 minuter spinning, Power Puma gav mig frågan om jag inte hade kört så här länge förut å jo, det har jag egentligen eftersom jag dubblat Pia:s pass på måndagar! Då blir det ju 2*55 minuter, men det känns inte lika farligt som ett 75 minuters pass eftersom man får en vila emellan, man börar om och tar det lite lugnare liksom! Så mentalt känns 2*55 som lätt men 1*75 som svårt! Ja vet, säg inget! Vi snackar hjärnspöken och mentala spärrar! *garvar*

Bokade klasser
Det verkar som att "nyårslöftena" håller i sig längre än vanligt iår! Det märks speciellt närman vill spontan träna och hamnar som jag på väntelistans 23 plats på BodyPump passet idag! Detta leder till att man måste boka sin träning i tid! Därför satt jag igår och bokade min träning för nästa vecka, å jag som egentligen inte gillar att plannera utan vill hellre köra mer spontant! Så vi får helt enkelt se hur det går! Nästa veckas plan ser ut som följer:

Måndag: Pia spinning
Tisdag: Morgon spinning + DansAirobics (ja jag vet, men va fan jag måste ju prova! Mentala spärrar ni vet!)
Onsdag: Ev. MorgonCore + Spinning 75 min
Torsdag: BodyPump
Fredag: BodyBalance

Utöver detta ska jag försöka klämma in 2 styrketräningspass när jobbet tillåter att jag smiter en timme mitt på dagen! Går det här schemat igenom kan det bli mycke och härlig träningsverk under nästa vecka!

Riktig blogg
Skrattade gott åt Pumas "riktiga blogg" inlägg igår och jag vill ju inte vara sämre! Så här kommer dagens outfit, som förövrigt spontaninhandlades igår!

Nu är ju detta inte min träningsoutfit, kvalliten är inte den bästa, jag kunde ha sett lite mer normal ut i håret samt att ett leende kanske inte hade skadat! Det kunde även varit en snyggare bakgrund än min fuktiga handduk som inte riktigt torkat sen igår. Men det är en outfitbild å bara det måste ju vara ett framsteg, eller? *garvar*


5 kommentarer:

Puma sa...

ser snyggt ut hur som!!!

Em Löfgren sa...

jaså du spinnande inte i den outfiten!? hehe!! fin fin outfir iallafall!! =)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Tack ska ni ha mina vänner!

Karin sa...

Ja det är bra att planera sin träning, det har jag också kommit på =) Om man bokar massor så blir det iaf liiite svårare o boka av sen, då får man ta o gå!
Vilken plats ligger du på nu då? För ikväll menar jag.

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Just nu ligger jag på plats 17! Så det går liiiite framåt! *Skrattar*