5 feb. 2008

Snor, snor, snor och lite öroninflamation

Som ett litet barn!

Öronen
Jag är som ett litet barn, jag får öroninflamationer! Min husläkare har lärt sig och vet att det är öronen som spökar när jag ringer (det är bara då jag ringer nämligen)! Jag får öroninflamation 2 gånger per år, en på våren och en på hösten! Så har det varit sen jag va en liten Nilla och fick det varje månad istället!

Nu har jag "vant mig" med smärtan och är inte rädd att åka till VC och "ta hål på trummhinnan" när det är som jävligast! Visst det gör ont en kort sekund, men sen går det över och man kan börja vara som folk igen!

Så nu äter jag pencilin och roar mig fantastiskt mycket som ni förstår! Jag står i valet och kvalet hur jag ska göra med träningen, jag vill ju träna! Men det kanske inte är det allra smartaste när man bygger snor man kan bygga ett tempel av och har hål i öronen! Jag undrar som vanligt va man ska med allt detta snor till?!?

6 kommentarer:

Terese sa...

Krya på dig gumman!

Anonym sa...

Neh! Du ska nog vila några dar. Du får förnya ditt jag med "spa" istället. Fixa fötterna, plocka ögonbrynen, måla naglarna! Sånt är lika gottgörande som träning!

Karin sa...

Ahh, nej va trist att bli sjuk igen! Ja kollade efter dig igår på spinningen, men så det var därför du inte var där.
Krya på dig nu!

Em Löfgren sa...

usch stackare! jag hatar öroninflammation! fått det 2 gånger i mitt liv och det GÖR JU SÅ ONT!!!

Puma sa...

Jag röstar på Cissis spaförslag!!! Kanske lite hemmagymövningar?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Tack tack tack mina vänner!

Ja idag blir det i alla fall ingen träning, får se hur kroppen känns i morgon! Men trist det e det! Ska dock ta Ciz på orden, mina ögonbryn behöver nämligen plockas! *s*