12 feb. 2008

Bokat och klart

Så där ja, nu har jag ringt till W-C i Alvik och bokat mina klasser för kvällen! Ett danspass (afro så klart) och ett rump pass (BootyExpress) väntar, med början klockan halv sex! Nu gäller det att ladda batterierna under dagen med bra mat och då e det tur att jag har med mig både lunch och mellanmål i mängder!

Possetivt överaskad

På tal om mat! För några inlägg sedan berättade jag att jag har klivit in i Viktklubb igen! Inte för att banta (aldrig mera banta), utan för att få i mig tillräckligt med mat! Jag äter annars på tok för lite!
I ren nyfikenhet så ställde jag mig på vågen, på gymet i morse och döm om min förvåning så hade jag tappat 2 kg! 2 kg vatten iof men ändå! Å allt detta bara på grund av att jag äter mer men rätt i syfte att orka träna så mycket som jag vill! Tänk om någon snäll och vänlig människa hade talat om detta för mig när jag va 17 och levde på allt från Nutrilett till Banan-dieter! Så mycket lidande man hade sluppit om man bara hade fått hjälp!



















Pernilla då- (men tyvärr inte allt för länge sedan) en jojjobantare! Pernilla nu - både mättare och gladare! (trots att det inte ser ut så på bilden)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pernilla "då" känns som en helt annan person för mig...är det verkligen samma Pernilla? Näää

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Men det e det, i grund och botten e det precis samma IA som alltid! Bara i en annorlunda förpackning *s'