28 apr. 2008

Planneringsdagar, helg och semester!

Tjena mors mina vänner, nu va det ett tag sen jag va här. Men jag har varken tränat eller rört på mig de senaste dagarna, så jag har inte haft så mycket att skriva om!

Planneringsdagarna med jobbet gick bra och blev lyckade. Dock blev det lite lagom sent på torsdagen! Jag va dock duktig och tog mitt förnuft till fånga redan vid 1 på natten, det fanns dom som kalasade på, eller som dom själva sa var sociala, till klockan 4 på morgonen! Däremot va jag uppe vid halv sex igen, trots att vi inte började föränns halv nio, men eftersom jag inte kan få i mig frukost direkt på morgonen och att hotellfrukost e supergott, så var jag tvungen att gå ut och gå en halvtimme innan frukost! Så inget ont som inte har något gott med sig!

Helgen har annars spenderats med födelsedagsmiddag för Je-Lo, fika med Ciz och lite allmän tvätt och städ. Å nu sitter jag hemma trots att det är måndag, men jag har semester de här dagarna fram till valborg! Men idag va jag tvungen att jobba, så så värst mycket semester blir det inte!

Inga kommentarer: