30 apr. 2008

Ähh jag vilar mig iform!

Huu, har jag inte gjort ett vetigt träningspass på en vecka! Men jag har faktiskt inte så dåligt samvete för det. Jag har ju inte legat på latsidan ändå!

Rutiner
Jag e egentligen emot rutiner jag tycker det är tråkigt med samma sak varje dag, men ändå kan det ibland vara bra. Ett exempel kan vara vardagar. Du går upp, går till jobbet, jobbar, äter och kanske tränar på fasta tider, går hem och svänger förbi rymet, kommer hem och äter och sen är det natti natt. Jag får in allt jag vill på en dag och jag har fasta rutiner. Så är det inte om du är ledig!

Igår tex, jag åkte till stan, åt lunch, fixade fötterna, gick på stan, fikade i solen, träffade A, gick och klippte mig, sprang på stan igen, vart trött och hungrig och åkte hem å inte ett träningspass så långt ögat når. Idag ska jag försöka åka till Moderna Muset, träffa syster och titta på eld, hämta ut paket från Gymgrossisten, Ja ni ser, NÄR ska jag då träna? Visst jag har gått massor, men inte en spinningcykel eller en hantel så långt ögat når!

Å andra sida, i helgen ska jag träna massor på Blogger Bootcamp vilket ska bli så där barnsligt kul! Så då tar jag igen för allt, å sen e det vanlig måndag igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag personligen älskar att ha fasta rutiner kring min träning och kost, har ett papper uppsatt på väggen in köket där det står exakta grammängder på alla mat och tidpunker. Allt för att kunna ha råkoll på framgångar/motgångar.

Jag gör på det här sättet måndag-fredag sen får jag göra som jag vill och ha total fritid på helgerna :)

Jättekul att du länkade till min blogg föresten!

/Sid

Anonym sa...

var det skönt med fot-fix? Jag har aldrig gjort det, men det vore najs... Blir fötterna tunnhudade och sårbara av behandlingen? (Jag ska springa Kungsholmen Runt 10 maj och vill ju inte ha veka fossingar...)