23 apr. 2008

Det är mycket nu!

Man kan lugnt säga att det är lite mycket just nu! Mycket när det gäller allt annat än träning dock! Till och med så att jag igår inte änns träningsväskan med mig till jobbet, vilket jag har idag! Däremot har jag varit och inhandlat mig en ny väska, men bara en sån som inte innehåller träningskläder utan andra vesäntliga saker man som tjej bär med sig (jaja killar med, kanske!)

Idag ska det däremot bli träning av, nån sorts träning ska jag banne mig försöka klämma in mellan allt jobb som hopar sig över mig. Nu är det faktiskt mitt eftet "fel" eftersom undertecknad skall vara ledig nästa vecka samt åka bort med jobbet i två dagar (dvs man hinner inte göra det man borde), men ändock!


Födelsedagsfirande
Igår firade jag min lilla mamma som fyllde år! Veckans första utmaning gick därmed av stapeln och jag fixade och parerade allt galant (om jag får säga det själv)! Stoppade bara munnen full av nyttigheter, lät bli kladdiga kakor och prarerade vinet som serverades! Nu va det sistnämnda inte så svårt eftersom jag va tvungen att både vara klar i huvudet i morse samt att jag skulle infinna mig på jobbets stol fånigt tidigt! Däremot VET jag av erfarenhet att mammas tårtor är löjligt goda, vaför det satte hela min arsenal av envishet på spel! MEN jag klarade det!

Inga kommentarer: