24 jan. 2009

Min mage bråkar med mig!

Min mage har kajkat ur och jag vet inte vad det beror på. Samma sak hände redan förra lördagen när jag åt världens godaste pizza på resturangen uppe i Åre. Av denna fick jag tyvärr inte behålla mycket och likadant gäller med frukosten idag! Jag tror att det kan bero på att även magen håller på att vänja sig vid den nya och bättre kosten, men det är förbannat irriterande!

Nu dricker jag blåbärssoppa och fösöker göra den glad igen, för ikväll ska jag vara social tillsammans med A, lyssna på live musik och se lite andra levande varelser än mina arbetskamrater och katten!

Så nu magen, nu får du faktiskt komma igen! Sluta bråka med mig!

1 kommentar:

Mia sa...

Är det inte också så att du är lite för stressad?...Då säger magen ifrån, även om du själv inte tycker att det är så farligt.
Vad är det för nya kostvanor?
(måste uppdatera mig.)