9 jan. 2009

Herre jisses så trött jag är!

Sista mailet och sista telefonsamtalet skedde klockan 2 i går natt. På jobbet var jag strax innan 8 och insåg då att det inte hade fungerat som det skulle ändå. Man fick inte ut någon fil och med det heller inga nya mailadresser. Nu var inte mitt slit inatt förjäves ändå, men lite surt kändes det!

Nu är jag äntligen hemma och ögonen går verkligen i kors! Det enda jag vill göra är att sova, men eftersom det väntas sociala aktiviteter hos syster ikväll, så bälgar jag återigen kaffe som en kvarn och hoppas att energin ska räcka en liten liten stund till. Men något sent hallabaloo blir det inte!

I morgon är det äntligen lördag och jag verkligen längtar till Åre chokladen som ligger i mitt skafferi och i morgon ska jag träna *tjoho*

1 kommentar:

Miss Agda sa...

Usch, låter ingen kul.... Men tur att du får träna & äta Åre-choklad imorgon, det gör säkert susen! Här är vi som sagt inte fullt friska. A hade 39,6c feber då jag kom hem från jobbet = han har fått influensan. Gissa om jag är rädd att jag ska få den nu också, för nån skit har jag redan i kroppen *host host*